Grattis!+Sjuk:(

Hje Hej! Jag vill Säga Grattis till min farmor som gissade rätt i vem-är-han-på-bilden-tävlingen! Grattis! + att jag är hemma för att jag är sjuk, det var jag igår också...Men imorrn ska jag nog till skolan;)
<-----Mr Bean! Idag har jag iallafall inte gjort på mke.  Det var jättekul på boda borg! Vi klarade 4 grejsimojser..xD Och när jag ska få ta med en kompis till Pite havsbad så ska jag ta med mig Moa tror jag:) Men nu har jag gjort ännu en till *Gissa-vem-det-är-lek!
Vem är det här????:
<-----Ja, vem är nu det där?
Hoppas att ni gissar på så det knakar nu! =) Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: McDonell

Är det Pippi?

2009-04-29 @ 21:12:58
Postat av: fwiida

Nelina, ett självporträtt?

2009-04-29 @ 23:04:08
Postat av: Anonym

Nej, och nej på den andra frågan också! :P

2009-04-30 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0