Hej!!! =)

Hej igen!
Idag var det skola. Vi åt nåt konstigt. Jag vet inte var det heter iallafall =O Hihi. Men idag slutade vi klockan 12.50 och det vart bra! Men vi hade:
SO (Jesu liv)
Rast
Lunch
Idrott
Engelska
Läsa upp nån saga för varandra
Högläsning
Sen kommer jag inte på nåt mer =)

  Men nu sitter jag här och skriver. Kss, kss, kss Filippa kom! Och Filippa sitter och kollar på nu =D
Men jag vet inte vad jag ska skriva om,, =(  För det har ju inte hänt så mke idag..xD Men igår skrev jag ju inte (sorry) men jag glömde helt bort bloggen!! Men idag skriver jag. Igår cyklade jag och Moa  till skolan. Imorse snöade det jättemke (eller ganska mycket då) så vi cyklade inte. Men jag blev klar kvart över 7. Och då satt jag och väntade ett tag. Sen slog jag på datorn och väntade på att klockan skulle bli kvart i 8. För vi gick lite senare idag till skolan... och det hände idag.

Herrrå

/Nälina Lindbärrjj
/nelinalindberg

Sea

Kommentarer
Postat av: felicia

hej nelina!!det är felicia på mias blogg. och vi hade också så vi slutade tidigare. vi slutade 12.00 på torstan. efter lunch

2009-04-05 @ 09:40:21
URL: http://[email protected]
Postat av: felicia

hej igen jag han inte skriva klart för jag råkade trycka fel men strunt samma. jag har fått ett nytt rum hemma hos mamma som är där nere. och jag ska på bio idag med simon och kanske saga. vi ska se

Monsters vs Aliens jag tror att den är bra eller jag hoppas att den är bra.

men syns kanske snart Bye Bye

2009-04-05 @ 10:02:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0