Hej+förlåt!

Hej, förlåt att jag inte skrev igår. Men glömde bort det, åsså orkade jag inte det :) Men...
Det här hände igår: Jag va på stan med mamma & pappa, jag Köpte nya skor, och sen spelade jag och min mamma Wii i kanske 5 minuter? Sen ringde några och frågade om vi ville komma till dom och basta, och då gjorde vi det ett tag. sen gick vi in...xD... Sen for vi hem SENT i natt...

Det här hände idag:
Jag var på Eddahallen med Moa och hennes familj. Vi var där tills dom stänge ( klockan 5) Sen fick jag äta hos henne, sen spelade jag och min mamma Wii, sen spelade bara jag det...

Mer än så kommer jag inte ihåg"!?  Men iallafall, imorrn är det skola igen... Nu vet jag inte vad jag ska skriva! Men en sak till!
Imorrn är det 20 dagar kvar!! Tills jag fyller år...xD Undra vad jag får?
Hihi!
/Nälina Lindbärrjj
/nelinalindberg

Seaa

Kommentarer
Postat av: Golnar

Hi ... I wish ur blog had an english version too so me and most non-swedish speakers could read it !! I just understand words and i guess that 's not bad for the begining :)!

2009-04-08 @ 19:31:26
Postat av: Golnar

corrction : I just understand FEW words !

2009-04-08 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0