Hihi Hej igen!

Hej igen!'
Nu sitter jag här och skriver men igår kväll var jag med Moa, hennes storasyster och Hennessyrras kompis ;) Vi var uppe till...Ja vet int, ganska sen iallafall :) Det var jättekul! :D Sen var jag med Moa lite gran idag oxå. Sen gjorde jag inget mer speciellt. Det känns så skönt att det är lov nu ;D Men idag har det regnat och snöat. Så det är inget bra sommarväder! :S
Jag lägnat tills sommaren nu! :D Det är så varmt och skönt då! Hoppa att snön smälter imorgon och att det blir soligt + varmt!
SOMMAREN KOM HIT NU"!
Här får ni testa själv!
Kolla på bilden i 30 sek. Sen kollar du på väggen och bliknkar flera ggr snabbt! Vad ser du?
VAD HÄNDE?
Kolla på korset i 30 sek. VAD HÄNDER?
VAD HÄNDE?
Kolla på pricken i några sek. VAD HÄNDER?
VAD HÄNDE!?
Kolla på den vite pricken ett tag, fokusera...Vad händer då?
Vad hände nudå?
HAHA!!
Vad ser du? Ehhm, jag ser att det står:
GLAD PÅSK
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! jag kmr kanske inte skriva varje dag på påsklovet. Men jag ksa skriva så mke jag bara kan ;)
Herrå!
/Nälina Lindbärrjj
/nelinalindberg

Seaa!

Kommentarer
Postat av: Fwida

Jag längtar oxå till sommaren... Bara slask nu. Såg ingenting på den nästsista bilden. Vad skulle hända?



Glad Påsk! Men saknar den där påskkärringsbilden på din blogg :)

2009-04-10 @ 19:05:14
Postat av: Anonym

jag såg inte ett skit!!

2009-04-23 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0