Idag+Neej!!

Hej. Idag har jag varit på skolan som VANLIGT. Vi slutade klockan 13.00, och det var bra!! =) Men iallafall. Idag åt vi Vintersoppa till lunch. Och vi jobbade nästan ingenting. Vi körde nån lek osv.
Sen sa nån lärare att 5:orna skulle göra om ett  nationellt prov. För att det hade hänt nånting. Men jag vet inte vad =O
Så då vart som ju arga/sura typ. =O    Men när vi skulle äta så kom en lärare och sa till dom:
-April April, jaqg kan lura er vart jag vill! =D  (a)  Så det var ju inte sant! För att det är  ju 1:a april idag. Då får man ju luras hur mycket man vill. Men nu kommer en DÅÅLIG nyhet =(...
BloggFörbjud!

Det ska bli ett bloggförbjud i hela april!!! Det tycker jag är dåligt!!!!!!! ='( För att det stog det i tidningen!! Läs hela texten som jag skriver, för att det finns en lösning till problemet!!! Många gillar ju att blogga, för att om man inte har nåt att göra så kan det vara kul att sitta och skriva ett tag! =)  =)   =)    Men lösningen på att man får fortsätta skriva är enkel!!!!
Då säger jag::::::::::::::::::  -April April din dumjma sill, jag kan
lura dig vaart jag villllll!!!! Hahahahahahahahahahahahaha! Inget av det är sant! Det är inget bloggförbjud, det stog inte i tidningen heller!!!!!!!????!?!?!?!?!? =)

Hejrå!
/Nälina Lindbärrjj
/nelinalindberg

Seaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0