Mycket att berätta kanske.

Hej! Förlåt om jag inte har skrivit nåt, men jag glömer det hela tiden xD, Nej, det är därför att jag har varit i Umeå 2 dagar. Jag var med Saga och Felicia. Egentligen skulle jag vara med Jennifer, men det blir en annan gång... iallafall, Sen har jag varit i Piteå, Vi bodde på ett hotell som var Piteås stadshotell =) Min farmor ska fylla år snart, det är därför vi for dit =D Det var superkul! Första dagen var vi på stan, sen på kvällen badade vi bubbelpool, sen spelade vi ett spel som hette nåt konstigt xS...  Och idag var vi på Skeppet, det är som ett lekland. Men jag *lekte* inte där. Jag, mina föräldrar, min farmor och farfar mina två fastrar och en av min farbror såg en jättehäftig film x) Man var som inne i filmen!!! =) =)   Och imorse fick jag ta hand om en som heter Kevin, jag tror att han är 4 år.. Det var kul xD Men jobbigt! xS Haha! Han letade en katt,,, Och han hittade den... Fast det var en leksak. Men det vart bra iallafall(: Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag ska nog inte skriva om länder osv. Jag kanske ska fundera på en blogg paus...xS Men bara kanske(:

Hejdå!


¨Nelinali

Kommentarer
Postat av: SFL

Sequence tror jag minsann att det hette det där konstiga spelet. Men roligt var det väl?!

2009-04-21 @ 10:02:47
Postat av: Anonym

Ja, det hette det:)

2009-04-23 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0