bra gissat;D

Ja, nu har ni varit duktiga! Jag ger priset till alla tre! Ni får äran, jag har inget annat pris som jag kan ge ut...
Idag har jag varit på skolan. Vi slutade kl 20 över 2. Imorrn slutar vi 20 i 1:) Det ska bli skönt! Just nu gör jag inte så mycket.... Men jaja, det går bra hursomhelst:P Vi hade gympa, den lättaste saken man kan ha på gympan faktist "Promenad"! Man fick ju såklart välja bland 2 saker då ju!
1. Bandy
2. Promenad
Hihi:]Vi slapp byta om å duscha. Vi kom till matsalen klockan 20 i 11! Hah, vi brukar typ komma kvart över;) Sen så gick vi klockan 10 över 11. Så ja,,, vi hade typ en timmes rast! Men ni får en gåta sen elr imorrn!
Ha de bra!
/NELINAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0