gissa då;D

Hejj, nu tycker jag att ni ska gissa på vad veckornas gåtor är! Gåtan är iaf: Hur märker man att datorn börjar bli gammal?



Om du inte har sett de förra inlägget, SÅ GÖR DET NU!:)
Igår kv var vi o åt kräftor, men jag åt ba en. För ja va dålig i magennnnn... Sen så såg han som bodde där att jag såg på några instoppade djur på väggen, sen så sa han "Du får gå upp och kolla om du vill, där har vi mera djur, gå upp i 3:e våningen också om du vill!)
Då gjorde jag ju det=) Så fort jag gick upp i trappan så såg jag massa fåglar som var på väggen, då blev jag ju såklart rädd, sen så fick nån förja mig. På 3:e våningen var det ännu läskigare, på väggen hängde en stoor björn! och ett älg huvud å massa älg horn och ett vildsvin. Sen gick vi in i ett till rum. Där var hans attelje (hah, jag vet inte hur det stavas?) Massa bilder var där iaf. Jag fick måla en bild, det skulle föreställa ett frukostbord, med
ett mjölkpaket, en ost och en katt som satt på bordet.

Jag har inte nån bild, men min mamma har, kan fråga henne som om den:)
SAKNAR KATTEN NU!!
 Söta eller söta?

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag gissar att man märker det för att datorn börjar tappa minnet!

2009-08-16 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0