Jahapp

Hey,
idag var jag ju i Umeå, hos min faster..:) det var kul, vi var på Ica Maxi, åsså spelade vi lite ps3. Sen for ja hem. + att jag fick ett par Rosa Convers av henne! Hon hade ett par vita och ett par svarta redan, och dom rosa var för små... Jag har inga bilder på dom bara så ni vet...<3
Kommer ni ihåg Veckornas Gåtor? Veckans gåta är: Vilken gubba har aldrig varit barn?
Ja, vad tror ni? Gör som Alicia, kommentera!
Ja gillar den bilden. Jag gjorde den igår(: Igår hände nåt vääligt konstigt, det var nämligen såhär att jag råkade ta Tvål i håret, haha. Sen när jag skulle ta SHAMPOO i håret så fick jag massa i ögat, de sved supermke-.-  Imorrn så kommer jag kanske att skrva, men jag tror inte det. DET BEROR PÅ OM JAG VILL ELLER HINNER(:

Vi hörs /nelinalindberg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0