Jaja, jag vet nog vad ni tycker nu...

Haha, hej igen. Ja, jag tror att jag vet vad ni tycker att jag är, vill ni veta svaret? Jo, ni tycker nog att jag aldrig skriver i bloggen, men så här är det:
Jag har varit med Moa lite, och sen var jag med Saga (Kolla hennes blogg http://heyssaga.blogg.se ) Sen så har jag, min mamma + min faster sett på Harry Potter och halvblodsprinsen, den var bra. Men fattade liksom inte vad den handlade om... Haha, och jag har också varit en hel del hos farmor och farfar:)  Där var jag mest me Emma och Frida, va körde lite SingStar+GuitarHero.  Mina föräldrar fiskade ´kräfor igår i Hjoggböle och dom fick ganska många och ikv så ska vi äta dom, men kräftor är inte min favoritmat precis... Ska på poolparty om ett tag, och vi ska äta middag hos henne. Så ja tror inte att jag kommer vara så värst hungrig. Som sagt, det var ett tag sen jag hade veckornar gåtor! (Fråga kommer) Men iaf, sen i tisdags var vi på stan och såg bio (som jag sa) Och tidigare så shoppade vi, det hära blev det:
En Gina Tricot tröja svartvit, och ett par jeansleggings från Kappahl, åsså ett halsband som är ett "N" från Glitter. Jag har inga bilder...Kanske kommer nån dag. Hah,

I måndags va vi i Pite också, det glömde jag att säga och att vi har gett bort den gråa katten:( Me  till min faster, och hon kan jag ju hälsa på lite då å då!

Veckornas gåtor
Hur märker man att datorn börjar bli gammal?


Ja klura på nu:)
SAKNAR KATTEN NU!!++<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Den blir seg xD

2010-04-04 @ 10:49:43
URL: http:// har ingen just nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0