rätt svar;D

Hihi hej igen!
Förlåt att jag inte har skrivit. Men så här är det. Jag har varit på dop och så har vi varit på kräftskiva igen! Hihi och så har jag inte orkat skriva. Skolan har börjat nu och ja... nu måsta man sova tidigt och vakna tidigt;( Vi var på mayas dop (olivers lillasyster) Det var roligt. Kevin var också där! Och i fredags var vi ju  hos Oliver och åt krätor, men jag åt inga... Men iaf. nyss ringde jag till Moa och frågade om vi kunde vara med varann (jag är hemma själv) hon ville. Men sen skickade hon ett sms och sa att hon inte ville. Så nu har jag det jättetråkigt;( Men nu är det ju såhär att min faster Frida har gissar rätt på veckornas gåtor! Rätt svar: Snögubben! Hihi
(ny gåta kommer nån annan dag)
Men nu har jag så tråkigt att jag inte orkar skriva nå mer.;( Hoppas att jag får nåt att göra nu, för annars...

Kommentarer
Postat av: Izza

cool bild;)

2009-08-24 @ 13:58:48
Postat av: Farmor

Kommer det en ny gåta snart?

2009-08-25 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0