skola...

HEJHEJ, idag har jag varit på skolan. Jag kom hem för inte så länge sen. För vi slutade kl halv 3.
Vi hade gympa, brännboll, eller hur de nu stavas. och jag gillare absolut inte de! Haha, men vi hade tur och slapp matten. För de är så jobbigt om man har fastnat på ett tal... Och ja, imorrn, ska vi fotas! Vi ska ta klassfoto. Undra hur de blir? Vi har ju nya 3:or, men inga 4:or eller 5:or i våran klass.Igår va ja me Moa, så ja. Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade så tråkigt, men sen ringde ja till Moa!:)

Imorse när ja vaknade, så låg det nåt på mitt skrivbort. Det var ett GuitarHero. Min pappa köpte det på Maxi för 199:-
Jag hade sett det förut. Men köpte det aldrig. Jag har provat GuitarHero hos min faster, och hos min farmor och farfar:)
Men NU måste ni få en gåta ju!
Veckans gåta:

Vad är en groda utan ben?
Gissa så fort du läst klart inlägget!

OCH DET ÄR......................nu!


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

en groda utan ben är hopplös !!

2009-08-25 @ 21:18:52
URL: http://enyas.blogg.se/
Postat av: McDonnel

En hopplös Björklövare. Eller amputerad.

2009-08-26 @ 00:37:53
Postat av: Farmor

Den är ju hopplös förstås och jag ser att flera redan listat ut det!

2009-08-26 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0