God jul!

GOD JUL ALLIHOPA!
Imorse vaknade jag ungefär halv tio. Då kollade jag i min julstrumpa. Och vad såg jag där? Jo, en påse med en clementin. Men inte bara det, utan en After Eight och en Skumtomte också! Haha + ett paket:)
Jag gick ner och öppnade det. Det var ett Wii-spel. Tack så mycket!
Men nu håller jag iallafall på att spela det.

Sen ska vi ju bort, för ja,, de är ju julafton!

 Oj, de va ett tag sen nu!
Förresten, har ni sett att jag har bytt design? +header? Igår satt jag och min faster och ändrade på ganska så mycket! Det ser ni nog..
Släng in en komentar!


Kommentarer
Postat av: Miss P

God Jul!!

Och vilken snygg design du har på din blogg nu ;)

2009-12-24 @ 11:50:24
Postat av: Miss P

Men är det inte lite ojulig bild du har lagt upp...

2009-12-24 @ 11:51:11
Postat av: Norah

GOD JUL! Hoppas du får en underbar dag. Fått några julklappar? Kolla gärna in min modeblogg.

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

www.nourahs.blogg.se

2009-12-24 @ 22:03:05
URL: http://nourahs.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet - God Jul !

Har du haft en bra julafton med fina paket ? :)

2009-12-24 @ 22:40:20
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det sitter en snygg magnet på mitt kylskåp!

2009-12-25 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0