Gott nytt år!

Snart ska vi ju till Piteå. Det ska bli roligt! Igår var jag iallafall på hockey med min pappa&faster. AIK vann med 6-2! Mot Modo alltså. Och det var 6001 personer där i arenan! Alltså proppfullt. Och under dagen slingade min mamma håret, så jag gjorde också de.

Jag tycker att 2009 har gått supersnabbt. Nyss var det ju sommar, och ja.. Nyss var det också 2008 känns det som! Men man har hunnit med ganska mycket ändå.

Förrensten, jag fick en kommentar:^^

Farmor om Snart är det nyårsafton
Det fattas en liten kantarell och så tofsen på mössan och så en bit av maskens rumpa eller vad det nu är

Svar: Ja, det är rätt. Så nu är det en sak kvar!
Finn ett fel!

Jag tar med mig kameran till
Piteå så då jag kommer hem så får ni bilder från nyårs+julafton!

K
OM IHÅG ATT KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Miss P

Det fattas ju en sten i vattnet så klart! Det såg ju inte de andra blindstyrena haha! Grått Nytt Hår från en grå katt

2009-12-31 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0