Julklappar...♥

Det här är det andra inlägget för idag. Vanligtvis brukar jag ju skriva ungefär 1-2 per dag, men nu när det är jul så kommer jag inte att skriva lika ofta så ni vet. Nyss skrev jag lite grann på julklapparna. Och sen tog jag några bilder på dom.
Här kommer bilderna♥:

Min kusin`s paket:)
Min andra kunsin`s paket:)
Min andra kunsin`s paket:)
Jag har mera bilder. Men orkar inte riktigt lägga ut dom nu.. Dom kommer väl upp nån gång i bloggen antar jag:P KOM IHÅG ATT KOMMENTERA INNAN NI KLICKAR BORT MIN BLOGG!!


Kommentarer
Postat av: kompis som du ska vara med efter skolan på onsdag

jag längtar så grymt mycket till på onsdag.alla vill träffa dig.herrå ring mig ikväll. p.s jag är hos pappa

2009-12-15 @ 13:44:23
Postat av: Frida

Å jag ska fara och julhandla med Emma idag. Men vi har ju inte fått nån önskelista från dig.. Så det blir lite svårt. Kanske sockar eller herrkalsonger.

2009-12-15 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0