Ny design

Som ni säker har sett så jag jag en ny header/design. Jag ville att det skulle vara lite jul-aktigt i bloggen, så ja.. Men jag vart inte så värst nörd med  den. Fast den är mycket bättre än ingenting!'
Nu svarar jag på kommentarer:

Postat av: Frida

Vad ska du göra på måndag då?!
Å varför går det inte komma in på din mammas blogg?.. :(

Sv: Man måste vara medlem på blogspot.com och ha en blogg för att kolla på hennes blogg.Hon har fixat så att det blir så. Eller man kan säga att hon har stängt den ett tag..

Postat av: kompis som har släkt i skellefteå

vilken fin design du har
:)

Sv: Tack så mycket! Visst skulle vi  träffas nu på jullovet?:)

Skriver mer senare idag KANSKE...



Kommentarer
Postat av: kompis som har släkt i skellefteå

ja det ska bli jättekul när vi ska träffas.

jag längtar jättemycket.

bara tre dagar kvar tills jag kommer till Skellefteå.

vi få höras på telefon.

hejdå:):)

2009-12-20 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0