Snö IGEN!

Hejj<3
Idag har jag varit på skolan. Sista timmen hade vi bild. Innan de hade vi gympa. Direkt på morgonen hade vi drama och efter de musik! Så vi har ganska många "speciella lektioner" på tisdagar.
Nu har jag ändrat färgen på bakgrunden (som ni säkert redan har sett). Det vart ju grått som jag sa! Vad tycker ni om det?

När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret såg jag någonting. Kan ni gissa vad? JO, snö. För några veckor sen var det ju också mycket snö ute. Men det tinade helt plötsligt bort! Nu är det ungefär 5 cm snö ute.
En sak till! Igår skrev jag ett litet inlägg om "vaccinet". Jag skrev att jag ville ta den andra sprutan. (alla under 13 ska ju göra det) Men jag glömde att skriva inte. OJOJ! Tänk så fel det kan bli ibland...
Ny bild som ni kan gissa vad det är för något kommer kanske imorgon!


Kommentarer
Postat av: en kompis som gissade rätt på pingvinerna

det är en katt

2009-12-05 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0