Som jag sa tidigare, jag skriver inte lika ofta längre.

Nu är jag med Amanda. Hon ska sova över inatt också:)
Idag har jag och Amanda varit på stan. Där skulle vi träffa Alicia. Sen när vi hade träffat Alicia så var vi med henne på stan. Först gick vi till Hotell Victoria Cafe eller vad det nu heter.. Men där var det proppfullt (typ) Så sen gick vi till Lilla Mari och fikade istället.
Vi beställde alla samma sak. + en cola som vi delade på.

Sen gick vi omkring i olika affärer och kollade på saker. I några timmar:P

Efter det skulle Alicia hem.

kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ni verkar då ha haft trevligt på stan!

2009-12-29 @ 18:10:29
Postat av: Miss P

Haha det var ju bra att ni var med henne då ni träffade henne på stan och inte bara gick vidare;)

2009-12-29 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0