Stor text

Idag skulle vi typ städa och kanske fara på stan. Men bbara kanske;)
Jag vet att jag har sagt det här många gånger tidigare, men jag säger et ännu en gång:
Jag har inte så värst många läsare ju, men jag vet inte villka ni är. (eller några) Men skulle ni kunna kommentera så ser jag villka det är:]?
Tack isåfall!

 

Justeja, som ni ser i rubriken. "Stor text".
Själva rubriken har större text nu ju. Förut var den ganska liten. Och den var desutom grå eller hur man nu ska säga det.. Eller om jag ska säga det kort så blir det:
Texten i rubriken har jag bytt.
Nu var det ett tag sen jag hade nån bild i bloggen. Men om ett tag så kommer det nog några. TROR JAG:) Eller HOPPAS JAG:]
Men nu får ni nån gamal bild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0