Svar på kommentarer:)

Hejj<3
Jag ska börja svara på kommentarerna som jag har fått. Som jag ser har jag fått två stycken ´"nya" kommentarer.
Här kommer svaren!:

Postat av: Wilma Pettersson

Hej Nelina=)
jag vill bara säga att jag läser din blogg & jag tycker den är jätte braD

Svar: Tack så mycket! Det är ganska roligt med såna kommentarer tycker jag:)



Postat av: Little Miss P

Mjauuaag läser då också din blogg!
Fast jag kan ju inte läsa så bra...
Så jag tittar mest på bilderna.
Favoritbilderna är dom på mig ;)

Svar: Tack ännu en gång:) Ja, nån gång när jag kommer och hälsar på dig i Umeå så ska jag ta flera bilder på dig. Det var roligt när du bodde hos oss!
PS: Din mamma (Filippa) har blivit busig igen, och hon ska kanske få kattungar igen:)

Aa, det var svaren. Idag har jag varit på skolan, det var träslöjd som var den "speciella" lektionen idag! Jag hann klart en krittavla och en penna typ.

OM ETT TAG KOMMER BILDER SKA NI SE:)


Kommentarer
Postat av: Miss P

Va är det sant?!!

Ska hon få bebisar igen :o

Mysigt!

2009-12-07 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0