Upptaterar mindre kring jul

Oj, nu var det ganska längesen jag skrev. Men som vanligt har jag inte tid. DEN VANLIGA ANLEDNINGEN ALLTSÅ!
Men dagen efter julafton så spelade jag wii hela dagen TYP.
Och igår så var vi på stan. Sen for vi till min pappas moster på middag.
Nu, alltså idag ska jag vara med Amanda. Hon kommer någon gång idag. Hon ska sova över hos mig, de kommer att bli roligt. Sen på imorgon så skulle jag vara med Alicia tror jag:)

Ni vill säkert se några bilder från julafton, men jag orkar inte lägga upp dom nu... Men dom dyker väl upp nån gång i bloggen!
KOMMENTERA INNAN NI GÅR, kom ihåg det!

Skriver kanske mer sen...


Kommentarer
Postat av: Izza

jättesnygg header;)<3

2009-12-27 @ 14:07:05
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ha det så kul på jullovet! Miss P som är här hos oss hälsar så mycket.

2009-12-28 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0