14:e Februari

Hej hej! Idag har jag & mina föräldrar varit på ett berg. Vi grillade korv, & jag ramlade ner i en JÄTTE-BRANT backe. Jag kunde inte ta mig upp för att det var väldigt mjuk snö. & då sjönk man i den! Så jag gick runt berget, då hjälpte min pappa mig  att ta mig upp!  Igår skrev jag inte i bloggen. Så jag kan berätta vad jag gjorde... Jag var på skolan, det var Fredag, vi åt...Eller jag kom inte ihåg vad vi år faktist! Men jag tog oxå en spruta...(Stelkrampssprutan) Det gjorde inte ont. Men nu har jag jätteont i armen!¨ Idag är det   "Alla <3's dag. (=... Glad Alla <3's dag!  Hejdå!


                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du har haft en mysig dag tillsammans med dina föräldrar ser jag! Jag åkte iväg och fiskade och

det var jättekallt. Till slut fick jag en fisk och

det var tur.

2009-02-15 @ 16:26:50
Postat av: Rufsi lr Tufsi

Tog du en spruta för å få stelkramp?! Det är ju inge bra att ha stelkramp ju... Nu har du fått för mycket Wii på huvudet.

2009-02-16 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0