Heej! /Torsdag Den 18:e Februari!

Hej! Skola Som Vanligt,,,,,,,,,Idag Hade Vi Engelska, Vi Körde Ett Spel i Alla Fall, Men Det Var Ganska Svårt, För Att Ibland Fick Man Börja Om Från Början När Man Nästan Var I Mål!!! :O *Jobbigt* Men Det Gick Ganska Bra,,,  Till Lunch Fick Man Köttfärssås Å Spagetti! Det Var Ganska Gott. Imorrn Ska Vi På Skolan Se Film, Elr Jag Kan Berätta Från Början!
1. Först Fick Man En Bok Med Svårighets Grad Efter Ett LäsTest,
2. Man Ska Läsa Ut Boken, Om Man Hinner Kan Man Läsa Fler Av Dom Böckerna,
3. Man Ska Lämna In Den/Dom
4. Man Ska Se Samma Film Som Den Bok Man Läste! 
5. (Den Första Boken Alltså)
6. Få Info Om Vart Filmen Spelas
                    Och....
7. Se Filmen!
Jah Ska Iaf Se Matilda,,, :O Vi Ska Slippa Idrotten Imorrn! För Att femorna Missar Den, Å Då Ska Det Typ Bli Rättvist, Så Då Får Fyrorna Inte Heller Nån Gympa, Jag Gillar Inte Gympa,,, :D Så Det Blir Bra Att Vi Missar Den,,, .xP 
   Ooj! Jag Ser Er Alla! Det Betyder Att Om Ni Skriver In En Komenar Så Kollar Jag I Eran Blogg! Och Ger En Kometar Som Pris! Och Om Ni Vill Så Kan Jag Kanske Tipsa Om Eran Blogg! Men Bara Kanske! Så, Lämna In En Komme (Komme Betyder Komentar!) Ses Senare Idag Hejdå!
                                                                                                                                                                       //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0