HelloKitty! /Let's Dance!

Hejsan! Nu Ska Jag Skriva Om En Sak Jag Hörde Från En Kompis! Det Var Så Att Hon Hade Just Varit På En Grejsimoj I En Kyrka, Hon Gick FörBi SiggeBoys, Å Såg En Annons, Det Var Att David Da Silva var lite Kär i Magdalena (Hon Som Fick Nåt Fel I Huvude Elr Vad Det Nu Va)...! Men,,, Vem Hejar Du På I Let's Dance?? Kommentera"! Du Vet Ju Vad Du Får För Pris! Haha, Nu Ska Jag Skiva Lite Om HelloKitty"!:::::::::::: HelloKitty Är En Japansk Figur, HelloKitty Förkortass HK, Å Om Du Går In På YouTube Å Söker:::: Hello Kitty 3D, Då Vet Du Vad helloKitty Är! Du Kanske Vet Vad Det Är Innan Du Ser På Det, men Du Kanske Hade Glömmt Bort Henne!!!!!! Hon Ä Vit, Å Brukar Oftast Ha En Rosett i Håret! Hon Är Sööt! Jag Samlar på HK-Saker (HelloKitty-Saker) Å Jag Har Fått Till En LIten Samling Nu! HelloKitty Har Blivit Populärt
I Sverige, Det Finns Många Hello-Kitty Kläder På H&M Å Kappahl! Mest På Kappahl Tror Jag, Men Är Inte Säker,,, Kolla Här!
Visst Är Hon Sööt!?? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på Carl Jan

2009-02-19 @ 20:05:27
Postat av: saga

din blogg är också jätte fin taack <33

2009-02-20 @ 11:13:45
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0