Min nya Katigori! Onsdag den 11:e februari

Heej! Idag var det ju skola som vanligt! & idag fick vi Tex Mex buffe med nachos. Och idag hade vi bild, matte, målpass, livskunskap och nåt till. På livskunskapen pratade vi om social.... Nånting.. jag kommer inte ihåg vad det hette i alla fall. Men jag tror att jag har gjort en ny kategori som heter Min katt/katter. Kolla in den! Men jag vet inte om jag har skrivit nåt i den än! Men jag ska försöka att göra det nu eller sen eller senare! Idag ska jag nog inte skriva så mycket i bloggen för att jag ska snart äta... Men jag ska skriva så mycket jag hinner! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Men jag kanske ska skriva i andra katigorien senare men jag vet inte... Hejdå! Vi ses senare!                       /NELINA


Kommentarer
Postat av: felicia

Tex Mex buffe med nachos. Lycko er!!!!! Vi får alldrig not sånt på vår skola!

2009-02-13 @ 14:03:29
URL: http://lillsebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0