Tisdag den 10:e Februari

Heej! Idag har jag varit i skolan. Vi åt kroppkakor med sylt (=3! Idag på skolan hade vi gympa. Det var skidor idag och jag & några till åkte i skogen. Resten åkte nere vid skolan, vi hade också matte, målpass, musik, rast & lunch. Det har snöat jättemycket under helgen. Det har ju varit ett litet lov, & då passar man ju på att ha sovmorgon. Och imorrse hade jag ju inte sovmorgon för att det var ju skola. Och då vart jag trött, jättetrött.... :S! Jag har ju inte skrive så mycket i min blogg ännu,men jag heter i alla fall Nelina och jag har en katt som heter Filippa, & en mamma & en pappa. Hemma har jag: Ett nintenodo wii, ett rum, en katt och mycket mer... Ibland brukar Filippa bita mig, för att jag busar med henne. & då blir hon väldigt leksugen! (= Oftast brukar hon sluta efter ett tag.,.,(Att bitas) Jag fick ett nintendo wii i julklapp, och jag har fått några spel. Don heter:

Wii Sports, Mario Super Galaxy, Catz, Ninja( Eller jag tror att det heter Ninja), och Rayman. (efter Rayman hette det nåt mer, men det kommer jag inte ihåg) På musiken sjunger vi: Rockstar (Nickelback) I'm yours (Jason Mraz) Och Jennie le't me love you (emd) Och idag sjöng vi Mamma Mia ( Abba) Min mamma har också en blogg som heter: http://www.asianlivinginsweden.blogspot.com/



Jag har ju inte lagt till några blider än i bloggen, (som tex. En som åker skidor) Men jag har inte lärt mig allt än... Eller jag provade att lägga till en bild tidigare idag, men då stängdes allt och jag fick börja om att skriva! Jag hoppas att jag bloggen ska bli bra efter att tag. Men jag ska nog fixa mer till sommaren, men det är ju långt kvar tills dess..... Hejdå! Vi ses nån annan gång! HÄLSNINGAR NELINA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad du har hunnit skriva mycket i din blogg! Kul att läsa tycker jag. Har nyss pratat med din faster som fyller år idag; vem kan det vara?

Natti natti

2009-02-10 @ 22:29:08
Postat av: Farmor

Glömde visst skriva vem jag är i förra inlägget; jo det är farmor!

2009-02-10 @ 22:31:39
Postat av: Mia

Hej Nelina!

Villken fin blogg du har! Felicia vill ocså börja att blogga (hon tjatar ofta på mig :0D ) så vi får se när vi har möjlighet att börja. Hon får kika in på din blogg för lite tips och ideer !



Hej då! Mia

2009-02-11 @ 08:48:48
URL: http://miawesterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0