Torsdag den 5:e Februari!

Hejhej :P idag har jag varit på skolan! Vi gjorde inget speciellt, vi åt makaronipudding till lunch. Jag har just städat och duschat. Idag har det även varit jättekallt! När jag skulle hem var det ISKALLT :S Vi slutade 13.30 idag! Imorrn är vi bort bjudna till några som bor i Bureå! Jag kan berätta imorrn vad vi gjorde, för jag vet det ju inte än. Imorse ringde jag till en kompis, hon har varit sjuk i hela veckan så jag frågade om hon skulle till skolan idag, men hon var fortfarande sjuk :O Jag fick åka bil till skolan Pga en liten snöstorm. När jag kom till skolan hängde jah upp väskan och gick ut och väntade på att några kompisar skulle komma :D Som jag har sagt förut är vi ju lediga imorrn! (Vi är lediga från fredag till måndag) Nu måste jag gå! Hej då ses imorrn. Då ska jag skriva mer! Heejdå

Kommentarer
Postat av: Ems

Hallå där - är du ledig imorgon!!?? Vilket fusk!!!

Hinner du både blogga och skriva i facebook? Här i Umeå håller jag på att snöa över...Hälsar, E

2009-02-05 @ 17:24:49
Postat av: Anonym

Hallå där....försöker skriva en kommentar!?!

2009-02-05 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0