Vanlig Dag

Hej! Idag Är Det En Helt Vanlig Onsdag,,, Vi Hade Livskunskap, Matte, Svenska, Rast, Å Du Vet,,, Lunch, Det Var FiskPinnar Idah, Med Potatis. Men På Livskunskapen Pratade Vi Åsså Hade Vi En Lek/Övning:  Den Gick Till Så Här:´>>> 

Förs Säger 1 Lärare Så Här Till Exempel:  En Hund Får Ta Körkort, Men Då Ska Man Svara " Ja" För Att Ja Betyder Nej, Å Nej Betyder Ja,,. Så Det >>>>>>>Blir väldigt Svårt Ibland (Man Måste Tänka Efter Lite...) Och Så Går Man Runt Å Runt,,, Sen Om Man Svarar Fel Så Är Man Ute Ur Övningen,,,! O:

Jag Har Ju Lagt Till En Video Som Heter "Skönsång" Jag La In Det För Att Jag Å Min Bästis (Hennes Blogg Heter www.jagochmittliiv.blogg.se Kolla In Den Vetja!
Här Kommer lite Saker Som Jag Gillar!::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jag Gillar Hello Kitty...
 Jag Gillar Att Vara Med Kompisar....
 Jag Gillar Min Katt... Så! Hejdå Ses Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0