-nelinalindberg.blogg.se

Hehe, hej. Det är nåt jättekonstigt me blogg.se nu.. Alltså det går typ inte att ändra om man vill ha tjock text eller så. Texten är superknäpp iaf. Och det går inte att lägga in nån bild heller... Det kan vara för att jag använder Mozilla men javet inte...;O Förlåt om jag inte har skrivit men jag har gjort massor istället. Jag har vare i Alicias stuga+liite i ume. Men vi skulle först till Bure, för att träffa Alicia&hennes mamma. Sen skulle vi fara till Nydala och badaa. Det var ovanligt varmt. För att det typ är en tjärn. Sen for vi hem till Alicia`s mamma. Åt lite middag osv. Sen kom hennes Pappa&hämtade oss. Då var vi hos han och åt middag igen. (Vi skulle vänta på nån säng tror jag att det va? Från IKEA...) Klockan blev nog 9 eller nåt sånt...Sen for vi! Jag kan inte så bra danska, men försökte att förstå så bra som möjligt! Sen var jag där tills idag. Då for jag hem... (Fredag) ISKALLT i vattnet i hennes stugaa... Snart ska vi cykla. Hoppas på så fint väder som nu! Vi hörs nog snart /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0