Hemma....

Hej igennnnnnn!
Nu är jag hemma. Kattungarna har blivit jättebusiga medan jag har varit borta, och bits väldigt ofta! Har varit på Biblioteket med min mamma för inte så länge sen, och lånade en bok som heter "Teckna Manga" Jag har ritat en bild hitills, men har inga bilder... Jag har tänkt på en sak, vad säger ni om att jag kan ha "Veckornas gåtor"? Jaja, ni kan få veta hur det går till först:
Först så ska jag säga en gåta, som te x. Vem går och går och aldrig kommer till dörren?
Okej, det var ganska lätt.. Svar: Klockan. Men iallafall. Jag ställer en gåta (Men säger inte svaret) Så ni måste gissa, gissa och gissa! Och om ni inte har listat ut svaret inom en vecka så säger jag svaret helt enkelt, och så håller det på så... Men jag får hoppas att jag kommer på svaret! Vad säger ni om det?? Aja,

                                                          Veckornas Gåtor
Gåta nr 1.

Vilka björnar äter aldrig honung?


Får hoppas att jag kommerihåg svaret!!

Vi hörsssss!
/nelinalindberg.blogg.se

 Godis från Stadsfesten! Hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0