Jippie

Idag så ska jag inte göra nått speciellt. Men det ska bli jättekul imorrn. Då ska jag och min mamma fara till Pitehavsbad med Carrie och Kevin!

Jag har enblogg-bok där jag skiver om lite olika saker om vad man kan ha i bloggen. Så då väljer jag en sak som jag ska skiva om, idag blire denhära;

Bloggen
/ = Njaa...  + = Ja.  Inget i-kryssat = Nej.

(/) Jag är nöjd med bloggen
( ) Bloggen har många besökare
(+) Det tog lång tid att göra headern
(+) Du har gått in på www.designadinblogg.blogg.se för blogg-hjälp
(+) Du har haft bloggen i mer än tre månader
( ) Din blogg ger pengar
(/) Du gillar att skiva långa inlägg
(+) Dina kompisar/släkt säger att bloggen är bra
( ) Många komenterar
(+) Bloggen handlar för det mesta om din vardag
(+) Din kompisar frågar ofta " Hur har du gjort den dära headern?"
(+) Du vet hur man byter teckensnitt i bloggen
--------------------------------------------------------

0-2 = Din blogg är dålig.
3-6 = Nja, du måste vara mer aktiv
7-10 = Din blogg är ganska bra...
11-12 Superbra blogg!

Min poäng: 8

Vi hörs! Kommer inte att skiva imorrn bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: de du

bra skrivet

:D

2009-07-07 @ 13:06:17
Postat av: Jennifer

Din blogg är bra! ;D Mer eller mindre kan jag inte säga! ;P

2009-07-07 @ 13:07:59
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0