nelina`s bloggggggg

Hej igen!
Jag är fortfarande hos min farmor&farfar. Jag har sovit över här, och det ska jag göra idag med! Idag har jag varit med min halv-kusin Kevin, (inte den dära Kevin som jag var med på midsommar) han är 4 år tror jag, om jag inte minns fel. Men det var kul iaf. När min farmor fyllde år så var vi på StadsHotellet i Piteå, inte det brevid badet. Då var det några släktingar med, jag var med Kevin då. Han hörde att nån ville gå&kissa när vi skulle äta i nån resturang. Då hörde han lite fel, så han trodde att nån sa "Kisse" (alltså katt) Så då letade vi efter nån "gatt" som han säger. När vi skulle hem nästa dag så hittade han ÄNTLIGEN den. Eller det var en i receptionen som gav han en tiger. Då fick det bli en "gatt". Han körde hårt med mig. Han ville typ leta över hela Hotellet. jag var lite rädd, ifall vi skulle gå vilse. men iaf det var superskönt att bo på Hotell. Jag har en jättesöt kusin som heter Cassandra, hon har blivit ganska stor nu. Jag träffade henne idag, Hon är inte ens ett år!:) Jättegullig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är klockan 20 över 8 på kvällen. Och jag har inget å göra.

Vi hörssssssssss

/nelinalindberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Pappa på Nelinas dator

Vi har varit ute och fiskat och har just kommit hem. Det regnade jättemycket.

2009-07-20 @ 23:16:31
URL: http://har.ingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Minns du när du var liten och hade borta 'kolken' då?! xD

2009-07-21 @ 08:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0