Nu blev det bättre

Hej igen
Nu har det blivit bättre4 med blogg.se, eller nu kan man ändra teckengrejen... Igår var jag&mina föräldrar på Trästocksfestivalen. Tills ungefär klockan halv elva på kvällen, sen for vi på Statoil och köpte mjölk?
Allt annat var ju typ stängt.. Sen for vi hem. Jag somnade i soffan;D

min blogg-design är lite jobbig tycker jag nu.. Tråkig, jag vill ändra snart. När jag kommer på hur den ska se ut! Jag tror att jag vet iaf.

Katterna...
är lite jobbiga nu... Eller Filippa är i löpen, och jamar och skriker så mycket at jag vaknade klockan halv fem i morse och jag vaknade inte bara av henne! Nae, jag vaknade också av kattungarna. Dom bits jättemycket;S Den svarta bits superhårt. Så jag fick busa lite med dom tills klockan fem, sen somnade jag.

 Nuvarande header. Nu skriker Filippa. Aaaaaah. Jättejobbigt...

/Nelina 

Kommentarer
Postat av: Nelina på farmor och farfars dator

Jag hade bara lust att skriva en kommentar! GÖr det du med...!!!

2009-07-19 @ 17:09:54
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0