1 Sommar<3

Igår var det ju midsommar. Vi va på Öhn (I Ursviken alltså) Och före det var vi på Bonnstan ett tag. Där var det kallt:S
Jag somnade på soffan, klockan var nog inte så mycket då men... Vi cyklade till Öhn, när vi skulle hem så fick vi skjuts. Jag var jättetrött och det hade regnat. Klockan var typ halv tre då. Vi kom hem klockan tre. Jag vaknade klockan nio:P Och nu sitter jag här och skriver:)

Idag är det soligt och blåsigt, hoppas att någon kan blåsa bort blåsen, och göra solen varmare och vattnet lika så. Då kan man bada i Örviken;D Och slippa att frysa!  Men jag är rädd för fiskar i vattnet, är det en slaks fobi? Jag tror det,    och grodyngel, dom gillar jag inte heller, i Haratjärn är det fullt med såna. Måste nog bada mycket i sommar så att fobi`n försvinner! Om det går alltså.... Men man för väl hoppas på det bästa. Egentligen, varför ska jag vara rädd för fiskar? Bits dom? Men jag tycker bara att dom är... BLÄ!  Hemska, och grodyngelna ser så kladdiga ut så ja... En gång när jag skulle slå på TV:n så var det nåt om några barn som var rädda för pälsdjur:S Undra varför? Men dom gillade fiskar osv.
Själv har jag ju tre katter, som ni säkert redan vet! Men jag försöker att tänka, hur känns det att vara rädd för en päls på en katt? Dom tycker säkert att jag är lite konstig som är rädd för fiskar...
men nu ska jag äta frukost, så det finns bara en sak att säga....

Herrååå!

Hittade en sommarbild på datorn:) Den fanns redan från början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0