Fjällen

Hej igen! Om ni undrar varför jag inte har skrivit på länge så är det för att jag har varit i Jäckvik! (Det ligger i Fjällen) Jag var där med mina föräldrar och min farmor & farfar. Vi var och pimplade för det mesta, men annars åkte jag skidor elr skoter. Igår åkte jag skidor bakom skotern, rätt kul faktist! & Imorse åkte jag & min pappa i en skidbacke, den är i skogen och är 4 km lång:D När vi var & pimplade fack jag bara 2 fiskar :'(,,, men min mamma fick några stycken & min pappa med. Vi bodde i en stuga (en liten) Jag fick en HelloKitty tidning. I den fick man med: 2 söta posters på HelloKitty, & man fick ett mjukt fodral  till sin mobil, åsså fick man ett HelloKitty-mobilsmycke & mobilstickers! På vägen hem stannade vi på "Dollarstore"!  Där fick jag en bok. (En sån man kan skriva i) I den planerar jag om vad jag ska sriva i den här bloggen! Kan du engelska? Isåfall kan du så småning om läsa i min mammas blogg: http://asianlivinginsweden.blogspot.com
Fast inte än, för hon har inte skrivit om det än!
                                                                                                       Herrå                    //N <3
PS: Jag ska komma ihåg att skriva i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj va snabb du var som redan hunnit skriva i din blogg:). Det var kul att du ville följa med till Jäckvik!

2009-03-08 @ 20:32:55
Postat av: wiim kan det wara

Wiiwiiwiiwiiwiiwiiwii wiiwii wiiwii wii wiiwiiwiiwii wiiwiiwiiwiiwii wiiwii wii wii wiiwiiwiiwiiwiiwiiwii

AIK AIK AIK!

2009-03-13 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0