Hej, det vart kanske en lite längre paus,,

Hej igen!
Pausen vart kanske lite längre än vad jag hade tänkt mig. Men jag glömmer alltid bort att skriva osv. Här kmr lite om ved som hänt när jag har haft en paus!:
* Malena Ernman vann melodifestivalen 2009. Det var längesän, men ändå,,, Grattis till henne!
* Magnus (Världens starkaste man) vann Let's Dance,,, Grattis till honom!
* Det har blivit mars/vår!!
* Det är bara 28 dagar kvar tills jag fyller år! =D
* Det va Earth Hour igår! =)

Jag kommer inte på nåt mer om vad som hänt nu,,, Men nu kommer det lite bilder om vad som står däruppe^
En bild på Malena =)
En bild på Magnus =)
Snön smälter och våren kommer fram!
Jag fyller ju snart år! =)
Earth Hour var igår! =)
 Hehe!"
Idag har jag varit med en kompis, sen har jag inte inte gjort så mkt mer idag.. xP
Nu ska jag gå in på google och kolla lite saker. 
Herrå! Ses snart hoppas ja`
/NälinaLindbärrjj
(>Jag har kommit på ett nytt bloggnamn!>)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0