Hej:)

Hej:)
Nu har nån gissar rätt på vem det här är:
Det var min farmor  som gissade rätt! Grattis! Rätt svar är: Barack Obama! 
Haha:) Men iallafall:) Nu har min mamma en ny bil!:) (Elr den är begangnad jag vet inte hur man stavar det..xD)
Hihi:] Och igår gjorde jag isglass (hemma gjord) och jag provsmakade nyss. Den var ISKALL men ganska god:)
Det var så fint väder i förrgår! Men nu.....REGNAR DET! Synd va? Ja:( Eller nu regnar det inte, men imorse och tidigare idag! Men men..
Nu ska jag inte skriva mer! Eller ni kan få några bilder som min mamma har tagit!:
Hahahahhaha Söt va? Han kolllar på Teletubbies! Det är Kevin^ :)

Det är Mammas *Nya bil* Min mammas bil! Fin va? Renault Clio...
Hihi goda Mina glassar! Jag har tagit bilden (Suddig) Men ni kan få en till på dom!
Lika som förr (Haha godaa) Det var väl  lite bättre? :)
Jaja
Nu ska jag inte skriva mer!
Bajbaj (Byebye)
Herrå /NelinaLindb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0