Kattungar&Sommar

Hej, jag har inte skrivit nåt på länge nu...Så ja..jag skriver lite nu! Men iallfall:) I förrgår som jag över hos MoA, sen nästa dag for jag&mina föräldrar till min farmor&farfar. Efter den kommer jag inte ihåg så mke...xD Men iallfall, jag kommer inte skriva så mke som jag gjorde förut. Men ibland skriver jag. Sen säger jag till när det blir som vanligt igen! Och när det är sommar (Som det är nu typ?) så kmr jag inte att blogga lika mke som förut! För att du badar man, och har det kul! Men en sak till...Asså Filippa har blivit jätte tjock! Hon ska nog på kattungar,,,om hon får det skulle jag bli jättejättejättejätteglad!
Om hon ska få kattungar så blir det kanske om 2veckor!?
Hihihi!
 Herrråååååå!
/NewlinawxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0