*Slut på PAUS

Heeej!=)
Nu är det slut på blogg pausen! Asså Norge vann Euorovision Song Constest, och jag tycker inte att den är så bra.. :/ Men iallafall.  Ni ser väl att jag har gjort om i bloggen? Jag tryckte bara på nåt och bytte siffror där man gör om stilmallen, åsså blev det såhär som det ser ut nu =) Jag tycker att det blev ganska snyggt, men ändå inte...xD Hoppas att jag kan fixa det nån gång. Men jag vill ha en färgglad blogg, nu är den ju Rosa, Svart&Grå, (Lite röd vid texten) Men iallafall...Medan det har varit bloggpaus så har jag varit hos min farmor&farfar, där tog jag hand om min kusin Kevin (3år) Och så tog jag lite hand om min andra kusin Cassandra (Inte ens 1 år..) Men idag, har det varit skola, OCH NU HAR VI LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!=P Det är såååå skönt! Sommarlov! Okej, inte
sommarlov men alla är ju lediga imorgon (21maj) och i övermorgon! Sen är det helg, efter det på måndagen är det skola igen:( Men jag VILL ha en STUDSMATTA!!! Det är såå kul att studsa, och ja...,
<3 STUDSMATTAN
Men nu har jag inget mer att skriva! Så ja, det finns bara en sak att säga





HEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!


Kommentarer
Postat av: Hej

vgd?

2009-05-20 @ 19:44:32
Postat av: nelina

inget sj?

2009-05-20 @ 22:20:34
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0