1:a advent

Hejj<3
Igrå var jag ju med Cornelia och Amina. AIK förlorade med 3-4. Dom var tvungna att göra förlängning i 5 minuter eftersomatt det stod 3-3 när matchen var slut. AJ AJ!

Förra året då det var första advent var det mycket snö ute. Och nu när jag kollar ut genom fönstret är det ingen snö alls! Det är bara solen som skiner. Nu har vi tagit fram lite julpynt. Men ingen julgran. Det blir väl senare tror jag! När jag får min kamera ska jag ta lite kort så får ni se lite "julpynt-bilder". Och gissa vad jag ska göra imorrn? Jo, ta svininfluensvaccinet eller vad det nu heter. NEJ! Jag vill inte, eller det gör nog inge ont. Men ändå...
Det var min kompis i Umeå som gissade rätt på bilden! Rätt svar: Pingvinger. Grattis!

Rätt svar: PINGVINER!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk på att du kommer att få en knorr på svansen när du tagit vaccinet ;) Det är därför som jag inte tagit sprutan...

2009-11-29 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0