2-2

Hejj
Igår skrev jag ju ett inlägg, och jag sa att jag skulle skriva ett till. Men det gjorde jag inte, eftersomatt jag och min pappa for till stan och köpte lite varma kläder för att det är ju vinter nu! Sen for vi på hockey, AIK mot Brynäs. Det vart 2-2... Men innan vi for till stan på dagen så var jag med Moa! Den var några månader sen jag var med henne sist om man inte räknar med igår. Men nu är jag hos farmor och farmor och farfar, jag skulle ju sova över här, och det gjorde jag:)
Ser ni bakgrunden? (snö!)
Snö!

Kommentarer
Postat av: Izza

härligt med snö! :)

2009-11-15 @ 10:22:20
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/
Postat av: Miss P och Fröken F

Hos farmor två gånger :-o sen när du kommer hem vill vi se en bild på dina nya kläder. Typ skorna!

2009-11-15 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0