abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Hejj<3
Som ni sääkert förstår kan jag inte upptatera bloggen så mycket efter som att jag är skolan under dagen...
Idag på skolan gjorde vi nåt Vi i femman-grej  (test tror jag) Jag tror inte att det gick bra för mig men jaja. Jag tror inte att vi kommer att gå vidare för de är 4 000 skolor, och 200 går vidare till radio....
Sen hade vi engelska, vi fick ut glosor men den hära gången har vi två veckor på oss att träna på dom! Hah,
Det var typ den sista bilden som togs på henne innan hon... flyttade;(  SAKNAR DIG!

Men jag ska försöka att skriva ett inlägg ikväll, annars blir det ju nog ett imorrn !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar väl "vi i femman"

2009-11-06 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0