Filippa, nu har alla dina "barn" flyttat!

Hej<3
Ja, ni ser rubriken;'( Lilla grå (Miss P. eller nåt) flyttade ju i somras till min faster. Och nu har den andra katten "Lilla svart" också flyttat;'( Huvvaligen just nu känns det OKEJ, saknar ju henne och jag VET vart hon bor och att jag får hälsa på henne, nån gång.  Jag som hade lärt känna henne så bra och hon kändes som speciell. Och jag saknar även Miss P.<3

+att nu är jag hos min farmor och farfar fast dom är inte hemma. Dom är på hockey. Undra vem som vinner?
Aja, det får jag ju veta sen ikväll. Det är jag och min pappa som är här. För att min mamma, pappa och moster har varit på graven och tänt ljus elr hur man nu säger. Och vi har också varit hos min farbror=)
Snart ska vi nog hem, min pappa skulle visst typ byta till vinterdäck på våran blåa bil.
(orkar inte lägga ut nån bild)

/n

Kommentarer
Postat av: McDonell

AIK såklart!!

Heja heja heja AIK

2009-11-01 @ 18:43:52
Postat av: Smartast i Sjön

Aha! Nu vet jag vem som spökade i vårt hus då vi inte var hemma;)

2009-11-02 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0