Idol:)

Hej:) (2:a inlägg för idag)
Nu sitter jag i soffan och väntar på att idol ska börja! Hmm... jag undrar vem som åker ut...? Alltså snart är det ju det där då man får se vem som åker ut och dedär:)
Idag efter skolan skrev jag ju ett inlägg innan vi packade, sen for vi till farmor och farfar och jag kollade typ på när dom flyttade en mysig liten stuga upptill deras gård.
Sen så for vi och hämtade mamma. Efter det så.. ja då for vi till Edda:) Det var kul där.,.,.
Och först skulle jag kanske sova hos farmor och farfar, men det skulle bli imorrn istället, idag träffade jag ju Lilla Grå (Miss P.) Hon har blivit så tjock! haha
Aja, nu ska jag vänta på att idol ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0