Kolla de 3 senaste!

Hejj<3
Om ni inte har kollat de 3 senaste inläggen (i bloggen) så gör det! Haha, dom har typ inga kommentarer... Så man börjar ju att fundera "Hmm... är det nån som har läst?"

Nyss kom jag iallafall hem från skolan. Vi hade kör sista halvtimmen (som blev i 35-40 minuter) Så vi fick gå på lite övertid om man ska säga så:O
Om ni inte har läst det förra inlägget så kanske ni inte har sett att jag har bytt header.. Haha jag skoja ba, såklart att ni har sett det antar jag!? Hihi:D
Men som sagt,
läs dom tre senaste om ni inte hae gjort det, och stå ut med att menyn i bloggen är ORANGE!
 Ja, jag vet. Jag hade samma bild i det förra inlägget också...

Kommentarer
Postat av: Izza

jag har faktiskt inget knep:P men du ska veta att ja saknarr dej också jätte mkt!!! vi borde träffar nån gång:)

2009-11-11 @ 16:44:37
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0