Lite andra färger..

Hejj<3
Idag har jag varit på skolan.. SOM VANLIGT! Vi hade matte,målpass sista timmen. Sen kom min pappa å hämtade (från skolan). Efter de for vi hem å sen hämtade vi min mamma. Sen var vi helt plötsligt på lassa. Nu har jag tagit en spruta mot influensan! Men jag ska typ ta en till... men det vill jag egentligen! Haha, det gjorde ont lite då å då. Eller det är svårt att förklara. Ja, igår skrev jag tre inlägg, i ett skrev jag att jag ändrat bloggdesign.. Men jag ska bara ändra det oranga(stavning?) till grått. Eller jah vetinte riktigt hur jag ska göra. Menmen! Jag får väl prova att göra om det nån gång antar jag! Nu ska jag iallafall se på Ullared.

 

Åh, det gick inte att ladda upp en bild:(


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad har hänt? Det är ju sååå länge sedan du skrev något men du har kanske fullt upp med förberedelser för julen:)

2009-12-12 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0