Man måste ju skriva nåt här så..

HEJJ<3 (2:a inlägg för idag)
Kan ni göra en sak? Jo, tack Haha, ni ska kolla de nyaste 3 inläggen (ni kan ju förstår kolla dom andra också!) Men jag tänkte såhär: Jag har ju inte fått några kommentarer på dom, så ja.. Och i förra inlägget skrev jag blandannat att jag har skapat en ny kategori i bloggen som heter Photoshopar  ! Kolla in det vetja.

Förut hade jag ju "veckans gåta" Nu ska jag prova att ha: "Veckans bild". Det går till såhär:

Först har jag en bild, det kan vara vad som helst på bilden. Sen redigerar jag den i Photoshop. Senså får ni gissa vad det står, eller vad ni ser osv. Men på bilden står det alltid "Vad står det?" eller "Vad ser ni?" Så ni vet hur ni ska gissa! Fattar ni?  BRA ISÅFALL!  Och det kommer en ny bild när ni har gissat rätt på den förra. Här kommer dagens bild: (Ni behöver inte gissa rätt idag)
 Jag börjar med en enkel! VAD STÅR DET?

 


Kommentarer
Postat av: Nora

Hej det står H&M

2009-11-21 @ 17:58:56
Postat av: Jag(nelina)

NORA, cu hade rätt ! Grattiis!!

2009-11-21 @ 18:19:48
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/
Postat av: heej

det står h&m

2009-11-22 @ 13:36:40
Postat av: soffan

Hmmmm.. H&M kanske det står den var lite klurig

Svar: hahahahah :')
Nelina Lindberg

2013-01-02 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0