ohoo

hejj<3
Jag vet.. rubriken blev konsigt:O
Och vi har ännu en vinnare! (fast jag har ju inget pris) Det är Min faster FRIDA!! Grattis! Rätt svar: AIK märket:)
Nu har jag en fråga: Hur såg du att det var just det? Senare eller imorgon så blir det ännu en till bild ska ni se!
Idag på skolan hade vi två "speciella lektioner" gympa och engelska, alltså engelskaförhör typ. Vi gjorde nåt konsigt på gympan. Det hade visst inget namn.. Inte vad jag vet iallafall!  Fast engelska har vi ju ganska ofta, men varje torsdag har vi förhör. Dom hära glosorna hade vi den hära veckan:

före-before

gata-street

andra-second

tredje-third

fjärde-fourth

flaska-bottle

svar-answer

brutet-broken

sjukhus-hospital

stirra-stare

Det är konsigt-That is strange

Jag tycker synd om homon-I feel sorry for him.

Det var alla! igår var jag hursomhelst med Amina:) I två timmar efter skolan. Sen gick vi gemensamt till skolan igen. Vi skulle på vintermarknad. Det var på skolan- Kören sjöng, det var försäljning därute, åsså kunde man bla. köpa glögg å pepparkakor. Sen så var jag på hockey i tisdags. Ska dit igen med bland annat Cornelia på lördag! Sen ska hon sova över hos mig!!:) skojj

Det har vart... ganska långt faktiskt! KOM IHÅG ATT KOMMENTERA!!
/n


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju inte jag ju, det var ju kissen ;)

Det såg jag för att AIKmärket är så snyggt så det syns överallt!

2009-11-26 @ 23:01:06
Postat av: Smartast i Sjön

Dina snygga fastrar då?!

2009-11-27 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0