sorry

Hejj<3
Förlåt att jag inte skriver lika ofta som förut men jag har inte haft tid förstår ni...:P
Eller igår var jag med Vendela och Alma. Iförrgår: Hmm... inget speciellt, men orkade inte skriva nåt då (jag gjorde läxan tro ja) Japp, åsså i söndags skrev jag ju!

Ikväll elr klockan 6 ska mamma hämta mig, vi ska till farmor och farfar. Min moster var visst i ume idag. Och min pappa också för har jobbar ju där så han vad också i ume. Vi ska äta middag hos dom:)

Hmm... vetinte riktigt vad jag ska skriva lkdrhbgvuridvnbuinfdjivngfjinhjknfdjgnhjfkhgjkdfgviutyrneusyfhsdözfp.e
Kommentera innan ni går taack!
Jag försökte att göra en header men... det vart liten och ful

Kommentarer
Postat av: Smartast i Sjön

jkdeurwipåqvnvoieopwureupwjfdieowpqeåfjdlssö

Du förstår väl vad jag menar;)

2009-11-04 @ 15:54:58
Postat av: Jennifer

Headern var snygg, men du skulle fixa rätt storlek bara. Om du vill kan jag hjälpa dej med din header..? ^^ du gör den och jag sätter in den, om du vill..?

2009-11-04 @ 21:05:59
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0