tänk...

Tänk om...
Haha ja, tänk om alla hette samma sak. Hur skulle världen fungera?  Ja, vi säger att det är en familj som har typ 5 barn... Jag kan visa ett exempel:

Mamman ropar till sitt ett barn: Du, Nelina skulle du kunna säga till pappa att jag far till affären?
Alla  5 barn svara i kör: Ja, okej.
Mamman till barnen: Men jag menade vi inte ni, jag menade ju Nelina!
Barnen i kör igen: Men vi heter ju också Nelina hörrudu!!

Ja, det var ett exempel...
 
Tänk om...
 Ja tänk om det inte fanns nå elektronik?
Ja, jag vet att det är jättesynd om dom i fattiga länder. Jag önskar att dom hade det bra,. men allt går ju tyvärr inte!


Ja, nu har ni fått två stycken tänk om saker! Vad tycker ni?
 /nelina


Kommentarer
Postat av: Nelina (om alla ska heta det)

Det skullle ju bli konstigt om alla hade samma namn.



Kolla här

http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

2009-11-09 @ 19:37:01
Postat av: Izza

hehe ganska crazy tankar:P vilken sida gjorde du din headher?=)

2009-11-09 @ 19:57:48
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0